Hét Aromatherapie forum forum index Hét Aromatherapie forum
Welkom bij Hét Aromatherapie forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gordelroosolie...zonder kamille

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Hét Aromatherapie forum forum index -> Produkten en ingrediënten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Olga
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: wo mei 26, 2010 9:49 pm    Onderwerp: Gordelroosolie...zonder kamille Reageer met quote

Ik breng al een poos een olie op de markt voor herpesklachten: de " In de roos-olie". Door mond-op-mondreclame is dit product steeds meer onder de aandacht gekomen mede door de goede resultaten!

Aangezien mijn bedrijf Kamille&Co heet, wordt mijn middel nu steeds vaker Kamilleolie genoemd......er komt echter geen kamille aan te pas. Zo zie je maar: "what's in a name Mad . Onlangs zegde iemand een bestelling af omdat zijn moeder nog ergens een flesje kamilleolie gevonden had. Ik hoop niet dat men nu overal pure etherische kamilleolie gaat smeren en dat dit een eigen leven gaat leiden. Het w.w.w. is een mooi medium, maar heeft ook zijn nadelen.

De olie van mij is niet goedkoop en als men denkt ergens anders voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen gaan zitten dan doet men dat soms.

Dus vandaar dat ik hier even een berichtje plaats.

Kamille is een prachtige olie die men niet onverdund gebruiken mag op de (beschadigde) huid en niet geheel onbelangrijk: in de: "in de roos-olie" zit totaal geen kamille, deze olie is niet krachtig genoeg om de bijzonder vervelende klachten te ondervangen en de symtomen te genezen. Daarentegen zitten er wel heel goede oliën in tegen de jeuk, (zenuw)pijn en branderig gevoel en om het virus te onderdrukken.

Olga.

Laatst aangepast door Olga op wo jun 02, 2010 10:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Laurette
Deelnemer-P

BerichtGeplaatst: wo jun 02, 2010 9:08 pm    Onderwerp: Re: Gordelroosolie...zonder kamille Reageer met quote

Olga schreef:
.er komt echter geen kamille aan te pas. Zo zie je maar: "what's in a name Mad .

wat een naam toch allemaal kan doen Laughing ookal heeft het er niks mee te maken...vind ik wel heel triestig omdat een goed produkten met een misverstand wordt gemeten...
maar ja wat kun je eraan doen...toch veel succes Olga met je produkt Wink
Olga
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: wo jun 02, 2010 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel Laurette. Het is momenteel heel druk in herpes-virusland, dus voor mij is er ook werk aan de winkel (en in de web-winkel Wink ).

Olga.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Hét Aromatherapie forum forum index -> Produkten en ingrediënten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: