Hét Aromatherapie forum forum index Hét Aromatherapie forum
Welkom bij Hét Aromatherapie forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Omzetting forum.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Hét Aromatherapie forum forum index -> Mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Olga
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: zo jun 20, 2010 11:50 am    Onderwerp: Omzetting forum. Reageer met quote

Hallo Forumleden,

Zonder dat jullie er iets van merkten is er achter de schermen heel hard gewerkt aan de omzetting van het forum.

Voor jullie is er niets veranderd, zelfs de URL is hetzelfde gebleven: www.ximenes.nl/forum

Zoals jullie vernomen hebben is er een wisseling geweest van de wacht. Liesbeth heeft zich geheel teruggetrokken uit de organisatie, alhoewel ze natuurlijk wel emotioneel betrokken blijft bij het forum: wij hebben het tenslotte samen gerealiseerd en gemaakt tot wat het nu is (natuurlijk ook samen met jullie - onze leden - want zonder alle bijdragen ìs er geen forum).

Madeleine (Levensboom) heeft haar plaats ingenomen en is nu samen met mij beheerder van "Hèt aromatherapie forum". Fijn dat je me komt ondersteunen, Madeleine, want alleen is het niet te doen!

Ik wil bij deze de webmaster graag bedanken: wat een klus heeft hij geklaard, want er waren nogal wat hobbels te nemen!
Dus mijn dank gaat uit naar http://www.shanra.nl en http://www.numaga-design.nl. voor de realisatie van dit project.

Bedankt allemaal voor jullie respectievelijke bijdragen. Alcohol naar keuze

Olga.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
levensboom
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: di jun 29, 2010 5:19 pm    Onderwerp: Omzetten forum Reageer met quote

Ja inderdaad, bedankt iedereen. En natuurlijk ook Liesbeth en Olga die samen met ieder van jullie het forum heeft gemaakt tot wat het nu is.

Ik draag graag een steentje bij, zoals Olga al aankondigde en proberen in mijn drukke dagen structureel tijd vrij te maken voor dit mooie forum.

Olga en ik hebben besloten wat vaker verslagen en andere leuke wetenswaardigheden te publiceren. Zo gaan we samen op distilleerstage bij Michel Vanhove in juli en ook naar de IFPA Conference in Engeland op 2 oktober a.s. Ik heb er helemaal zin in Rolling Eyes Cool.

We houden jullie op de hoogte!

Hartelijke groet,
Madeleine.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Laurette
Deelnemer-P

BerichtGeplaatst: do jul 01, 2010 9:50 pm    Onderwerp: Re: Omzetten forum Reageer met quote

levensboom schreef:

Olga en ik hebben besloten wat vaker verslagen en andere leuke wetenswaardigheden te publiceren. Zo gaan we samen op distilleerstage bij Michel Vanhove in juli .

daar kijk ik al vast naar uit en vind het een tof initiatief !

Doe Michel en Hilde de groetjes Heks geniet van de stage...gaan jullie die toekomst gericht ook organiseren zou wel best intressant zijn Rolling Eyes
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Hét Aromatherapie forum forum index -> Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: