|
Hét Aromatherapie forum Welkom bij Hét Aromatherapie forum
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Nabhi Deelnemer

|
Geplaatst: di jun 09, 2009 6:25 pm Onderwerp: Wie kan helpen |
|
|
Ik kreeg een volgende vraag van iemand, welke ik niet kan beantwoorden, wie weet meer?
De vraag:
Laatst heeft iemand mij een zalige massage gegeven met een mij helaas onbekende olie . Ik heb een geurallergie en dat was dus riskant.
Maar tijdens de behandeling had ik geen last, het rook aangenaam en was absoluut niet geparfumeerd, want dat verdraag ik niet.
Kleedde mij nadien gewoon weer aan en de restanten trokken in mijn kleding. Mijn huid was natuurlijk nog licht vettig.
Eenmaal thuis mijn kleding in de kast te hebben gehangen, bleek na enkele dagen een tamelijk penatrante geur uit de kleding te komen.
Ik meende dat de parfum van een vriendin mogelijk aan mijn kleding was gekomen, maar neen, het moet de olie zijn geweest, want een opblaaskussen rook er ook sterk naar en dat had onder mijn benen gelegen tijdens de behandeling. Dus zou die olie nu zo snel van aard veranderen of ranzig kunnen worden?
Het hielp niet de broek te laten stomen en ik krijg er irritatie van op ogen en keel, slijmvliezen enz. Ik voel het bij inademen tot diep in mijn borst.
Ook het kussen kreeg ik niet meer geurvrij zelfs niet met ammoniak.
Dus weg ermee. De broek nog niet ik heb die net nieuw en al hing hij enkele weken buiten het wil er niet meer uit.
Help???? _________________ http://everyoneweb.com/nabhi/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Laurette Deelnemer-P

|
Geplaatst: di jun 09, 2009 9:26 pm Onderwerp: Re: Wie kan helpen |
|
|
| Nabhi schreef: | Laatst heeft iemand mij een zalige massage gegeven met een mij helaas onbekende olie . Ik heb een geurallergie en dat was dus riskant.
Maar tijdens de behandeling had ik geen last, het rook aangenaam en was absoluut niet geparfumeerd, want dat verdraag ik niet. |
Hallo Nabhi
dat is een hele lastige situatie...alleen ik kan er niet aan uit waarom die persoon geen samenstelling heeft gevraagd van het produkt dat op hem of haar lijf werd gesmeerd (massage)
als ik een geurallergie heb zal ik toch moeten weten welke basisolien of etherische olien of hydrolaten er werden gebruikt...anders kwam het toch niet op men lijf
kun je "misschien" eens wat meer uitleg geven over dat bepaald probleem...is er ook een uitslag op de huid...  _________________ *Stralende groetjes Laurette** |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|