| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Olga Administrator

Geregistreerd op: 21-1-2007 Berichten: 1462 Woonplaats: Lichtenvoorde
|
Geplaatst: za aug 25, 2007 12:43 pm Onderwerp: Vetiver. |
|
|
Vetiver - Assurance
Vetiveria Zizanioides
"Every blade of grass has its own angel that bends over it & whispers, grow, grow."
........ The Talmud
When turning points in life challenge you to face your shadows, Vetiver with its stabilizing tranquillity, brings a quiet assurance drawing you to the earth, offering support and strength as you reconcile the changes taking place.
It is possible to change if you learn new ways and the musty, earthy quality of Vetiver, lends itself to thoughtful consideration, as you discard ways of relating that no longer serve you.
Vetiver embraces, sustains and re-establishes a balanced relationship between heart, body and mind.
*Where do you feel most assured in your life?
*Is there a part or a quality of your life that you need to shed?
Overgenomen van de site:
http://www.aromatic-kinesiology.com/essential-oil-reflections-three.htm _________________ www.kamille-en-co.nl
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/kamille winkel in oprichting.
Olga. |
|
| Naar boven |
|
 |
Liesbeth Deelnemer-P

Geregistreerd op: 21-1-2007 Berichten: 2137 Woonplaats: Le Gosier, Guadeloupe (Fr.)
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 10:05 am Onderwerp: |
|
|
Ik zoek de energetische eigenschappen van het hydrolaat van vetiver....dus als er iemand ervaring mee heeft of daar literatuur oid over heeft houdt ik mij aanbevolen. _________________ Steun Action Espoir, binnenkort meer nieuws via een eigen website.
Reiki inwijdingen voor het goede doel. |
|
| Naar boven |
|
 |
Brechtje Deelnemer

|
Geplaatst: zo okt 05, 2008 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben nog jong en vetiver is misschien geen voor de hand liggende keuze, maar ik heb hem een keer gebruikt in bad om me te ontspannen in bad. Echt lekker ruiken vond ik het niet eens, maar het geval wil dat ik het steeds blijf ruiken, dat ik steeds de geur in mijn neus heb. Het lijkt wel een verslaving .
Als ik er nu mee in bad ga doe ik er een druppel sinaasappel of mandarijn bij.
Is zo'n "verslaving" herkenbaar of ben ik de enige? |
|
| Naar boven |
|
 |
Liesbeth Deelnemer-P

Geregistreerd op: 21-1-2007 Berichten: 2137 Woonplaats: Le Gosier, Guadeloupe (Fr.)
|
Geplaatst: wo mei 06, 2009 7:11 pm Onderwerp: |
|
|
Oh sorry brechtje, helemaal geen antwoord gegeven...
Ja ik ben ook Vetiver verslaafd en ben op het moment allerlei Vetiver zaken aan het verzamelen voor de "Wortelolie-workshop" van dit najaar.
Zelfs mijn hond is dol op Vetiver ! _________________ Steun Action Espoir, binnenkort meer nieuws via een eigen website.
|
| Naar boven |
|
 |
Francisca Deelnemer
|
Geplaatst: wo mei 06, 2009 8:29 pm Onderwerp: |
|
|
Proest, als jouw hond er niet van hield Liesbeth, had hij allang de benen genomen
Laat ik maar niks zeggen, uit mijn poriën komt roos met ...vetitver  _________________ ~Kleur is de verwondering van het licht~ |
|
| Naar boven |
|
 |
Liesbeth Deelnemer-P

|
Geplaatst: di sep 15, 2009 11:47 am Onderwerp: |
|
|
Dankzij mijn "soulmate" Madeleine heb ik nu overheerlijke Khus Attar voor mijn neus staan. Zal hem meenemen naar de Aardende Oliën dag.
G.o.d.d.e.l.i.j.k !!!!! _________________ Steun Action Espoir, binnenkort meer nieuws via een eigen website.
|
| Naar boven |
|
 |
Francisca Deelnemer
|
Geplaatst: di sep 15, 2009 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
GGrrrrrrr....
Ik hoop dat ik echt veel centjes krijg voor mijn verjaardag, de lijst met gewenste attars neemt schrikbarende vormen aan
Geniet ervan, ik ga eens even de agenda raadplegen  _________________ ~Kleur is de verwondering van het licht~ |
|
| Naar boven |
|
 |
|